A book is not only literature!
What skills will be required to plan and implement the Learning Path?
What are the guiding questions for the pupils?
Literature: What stories a bridge can tell?
History: How was the 16th Century for the Balkans?
Geography: What's the influence of the river in the population in the area.
Sciences: How a bridge is built?
Arts: How a river can be presented in different arts?
Assessment Guide:
Initial assessment:
- mind map
- brainstormingFormative assessment:
- rubric for the project
- timeline for activities - checklist
- collaboration/group activity checklist
- assessment list for resourcesFinal assessment:
- rubric for the project
- collaboration/group activity checklist
Статус учебного курса
Опубликован
Сертификация
Для получения сертификата вам необходим куратор.
Присоединиться к группе
Part 1: Lesson Plan Template
Part 2: Classroom Implementation
Part 3: Reflection - Lesson and Learning Path Evaluation
Необходимо выполнить следующие задания для получения сертификата.
Группы
Вы еще не являетесь членом группы для прохождения данного учебного курса.
Приглашения в группу:
Вы не были приглашены ни в одну из существующих групп.